دستگاه خودپرداز آب تصفیه شده

دستگاه عابر آب، یکی از جدیدترین فناوری ها برای دسترسی به آب تصفیه شده می باشد. فروشندگان آب تصفیه با استفاده از دستگاه عابر آب می توانند به راحتی نیاز مصرف کنندگان خود را در جهت دسترسی به آب سالم و زندگی سالم تر مرتفع کنند. در دو دهه اخیر مغازه های فروش آب تصفیه شده در ایران رونق گرفتند تا علاوه بر کسب درآمد از فروش آب تصفیه شده، با در دسترس قرار دادن آب سالم و با کیفیت از ایجاد مشکلات بهداشتی برای شهروندان جلوگیری کنند.

دستگاه عابر آب چگونه کار میکند؟

دستگاه خودپرداز آب تصفیه شده زلال آب از یک طرف به یک منبع تغذیه آب که همان دستگاه تصفیه آب صنعتی ( آب شیرین کن) می باشد متصل می شود و از طرف دیگر با شیر خروجی یا یک نازل به صورت تمام مکانیزه آب را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. لازم به ذکر است که این دستگاه از امنیت بسیار بالایی برخوردار است که می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.
سیستم برداشت آب به صورت اتوماتیک و پدالی طراحی شده است تا بمنظور حفظ بهداشت، امکان آلودگی نازل محل برداشت آب از بین برود، علاوه بر آن یک کلاهک مخصوص به روی شیر برداشت نصب شده تا دسترسی فیزیکی به آن محدود شود.

دستگاه عابر آبچرا دستگاه خودپرداز آب تصفیه شده بخرم؟

اگر قصد راه اندازی یک کسب و کار پرسود با سرمایه گذاری اندک دارید فروش آب تصفیه شده یک روش درآمدزایی سریع و بی دردسر می باشد که امروزه با افزایش روزافزون مصرف آب تصفیه در بین خانوارها راه اندازی این کسب و کار بیشتر از هر زمان دیگری دارای صرفه اقتصادی می باشد.
در این میان استفاده از دستگاه های عابر آب (خودپرداز آب) که توسط متخصصین داخلی در کشور طراحی شده، به عنوان یک بازوی کمکی بسیار مفید برای فروشندگان آب تصفیه به شمار می رود. زیرا اولا با نصب این دستگاه هزینه استخدام فروشنده حذف می شود و در مجموع هزینه های متغیر کسب و کار شما کاهش پیدا می کند. ثانیا دستگاه عابر آب به صورت بیست و چهار ساعته امکان فروش آب را برای مصرف کنندگان فراهم می کنند که از یک سو درآمد کسب و کار فروشندگان را افزایش داده و از سوی دیگر موجب ایجاد راحتی بیشتر برای مصرف کنندگان میگردد.

دستگاه عابر آب هیپتون که توسط شرکت زلال آب طراحی و ساخته شده، جدیدترین نسل دستگاه های عابر آب می باشد که تمام ایرادات موجود در سایر عابر آب ها را مرتفع نموده است.

 

ویژگی های کلی دستگاه های خودپرداز آب تصفیه شده

• ارتفاع مناسب و قابلیت استفاده برای تمامی افراد
• قابلیت نصب نازل روی بدنه دستگاه عابر آب
• امکان خرید آب با استفاده از تمامی کارت های عضو شبکه شتاب
• در دسترس بودن همیشگی و 24 ساعته آب برای مصرف کننده
• قابلیت نصب دستگاه در بیرون از فروشگاه و امکان دسترسی راحت تر مصرف کنندگان

 

دستگاه عابر آبویژگی های دستگاه خودپرداز هیپتون(Hipton):

شرکت زلال آب که به صورت تخصصی در حوزه تصفیه آب فعالیت می نماید، برای رفع نیاز تعدادی از مشتریان خود که به حرفه فروش آب تصفیه شده اشتغال دارند، دست به طراحی یک دستگاه کاملا پیشرفته و تمام اتوماتیک برای فروش آب زد که این دستگاه کاملا منحصر به فرد و خاص می باشد.

یکی از برجسته ترین ویژگی های دستگاه عابر آب شرکت زلال آب، مجهز بودن به یک سیستم رایانه ای پیشرفته می باشد که از یک پردازنده قوی برخوردار است. از دیگر ویژگی های این دستگاه ارائه گزارش های دقیق از میزان فروش آب است که امکان محاسبه دقیق میزان هزینه و سود را برای فروشنده فراهم می کند. دستگاه خودپرداز آب تصفیه شده زلال آب در دو مدل ایستاده و دیواری طراحی شده تا به خریداران دستگاه امکان انتخاب بیشتری دهد. ویژگی دیگر این دستگاه، قابلیت جابجایی آن می باشد که در این مدل شما به راحتی و با کمک ۴ عدد پیچ از داخل دستگاه قادر به نصب آسان آن در موقعیت موردنظرتان خواهید بود.

همچنین مجهز بودن این دستگاه به سیستم کارت اعتباری rfid، این امکان را فراهم می سازد که از یک سو مشتریان بدون نیاز به کارت های عابر بانک بتوانند خرید خود را انجام دهند و از سوی دیگر با شارژ کیف پول خود در سیستم کارت اعتباری، موجودی حساب فروشنده به طور اتوماتیک قبل از فروش آب افزایش پیدا می کند. ضمنا دارندگان کارت اعتباری، مشتریان دائم شما خواهند بود.

دستگاه عابر آب

امکانات سخت افزاری دستگاه عابر آب (Hipton):

• طراحی زیبا و کاربردی و منحصر به فرد
• مجهز به صفحه کلید عابر بانکی و قابلیت برداشت آب به مقدار دلخواه
• امنیت بالا به علت استفاده از قفل های چهار لول ضد سرقت
• مجهز به پدال برقی و عدم نیاز به دست هنگام برداشت آب
• دارای صفحه نمایش دیجیتال رنگی
• امکان نصب نازل بر روی بدنه دستگاه
• شیر برقی ۲۲۰ ولت و کنتور پالسی
• مجهز به سیستم سخنگو برای راهنمایی مشتری
• نصب راحت و ایمن تنها با استفاده از 4 عدد پیچ و مهره

 

امکانات نرم افزاری دستگاه خودپرداز آب تصفیه شده

• مجهز به سیستم رایانه ای پیشرفته plc
• ارسال گزارش تعداد و میزان فروش در زمان دلخواه به فروشنده
• امکان خرید آب با کارت های عضو شبکه شتاب
• امکان خرید با کارت های مخصوص قابل شارژ(Rfid)
• امکان بروزرسانی نرم افزار دستگاه از راه دور

 

دستگاه خودپرداز را از کجا بخرم؟

یک دستگاه عابر آب خوب باید دارای کیفیت ساخت بالایی باشد تا به راحتی خراب نشود. ضمنا در مقابل نور آفتاب و باران مقاوم باشد. همچنین از گارانتی و پشتیبانی معتبری برخوردار باشد.
شرکت زلال آب با اعتقاد به مطالب فوق دستگاه های خود را با گارانتی معتبر و پشتیبانی دائمی به مشتریان عزیز عرضه می دارد. در صورتی که قصد خرید این دستگاه را دارید میتوانید با کارشناسان ما در زلال آب تماس بگیرید.