دستگاه های تصفیه آب، امروزه به یکی از کالاهای پرطرفدار تبدیل شده اند و بسیاری از مردم برای در امان ماندن از بیماری های ناشی از آب بی کیفیت به دستگاه های تصفیه آب پناه برده اند. باتوجه به اینکه خاستگاه شرکت زلال آب در شهر شیراز می باشد، بر آن شدیم تا در مورد نحوه انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب در شیراز و همچنین سایر شهرستان های استان فارس مطالبی را به اطلاع همشهریان عزیز برسانیم.

بطور کلی از دو طریق می توانید در شیراز یا هر مکان دیگری که سکونت دارید نسبت به تهیه دستگاه تصفیه آب اقدام کنید.

روش اول: با مراجعه فیزیکی به فروشگاه های عرضه کننده دستگاه تصفیه آب در شهر

در این روش باتوجه به پراکندگی فروشگاه ها، از یک طرف باید زمان زیادی را صرف بررسی و انتخاب خود کنید و از طرف دیگر امکان مقایسه کاملی نخواهید داشت. ضمن اینکه در شهر شیراز تنها 2 واحد صنفی وجود دارند که دارای مجوز فعالیت قانونی در زمینه تصفیه آب هستند و مابقی فروشگاه ها یا غیرمجاز هستند یا غیرمرتبط که تخصص لازم را برای ارائه خدمات پس از فروش دستگاه های تصفیه آب ندارند( به عنوان مثال فروشندگان پکیج و اسپیلت) و پس از فروش دستگاه، برای ارائه خدمات آن شما را دچار مشکل می کنند.

به هر حال در صورتیکه تصمیم داشتید خرید خود را با این روش انجام دهید، لازم است اطمینان حاصل نمایید که فروشگاه مورد نظر دارای مجوز تخصصی تصفیه آب می باشد زیرا خدمات پس از فروش و انجام سرویس های دوره ای برای دستگاه های تصفیه آب بسیار حیاتی می باشد.

روش دوم: مراجعه به اینترنت و شبکه های اجتماعی

در فضای مجازی مجازی شما امکان مقایسه و حق انتخاب بهتری دارید و بدون اتلاف وقت می توانید دستگاه تصفیه آب مورد نظر خود را بیابید. اما خریدهای مجازی مشکلاتی دارند که به اختصار اشاره ای به آنها خواهیم داشت:

  • برخی از کسب و کارهای اینترنتی فاقد مجوزهای لازم می باشند و ممکن است در صدد کلاهبرداری از خریداران باشند.
  • ممکن است فروشنده کالا در شهر دیگری غیر از شیراز یا غیر از محل سکونت شما باشد اما به علت نداشتن نماینده نتواند نصب و خدمات پس از فروش را بدرستی انجام دهد و همچنین در استفاده از گارانتی نیز به دردسر بیافتد.
  • برخی از فروشندگان فعال در فضای مجازی ممکن است کالا را با کیفیتی که ادعا می کنند به شما تحویل ندهند و با تعویض قطعات و فیلترهای دستگاه با اقلام بی کیفیت تر، قیمت پایین تری پیشنهاد کنند و شما درمقایسه قیمت گمراه شوید.

بنابراین پیشنهاد می شود دستگاه تصفیه آب خود را از سایت های معتبر خرید کنید که داری ویژگی های خاصی می باشند:

1-دارای نماد الکترونیکی و همچنین پروانه فعالیت باشند. ضمنا برای اطمینان از جعلی نبودن نماد اعتماد می توانید بر روی آن کلیک کنید،اگر شما را به صفحه دیگری هدایت نمود که در آن مشخصات کسب و کار و تاریخ اعتبار درج شده باشد، قابل اطمینان است و در غیر اینصورت جعلی است.

2-به سایت هایی که دارای چت آنلاین می باشند، بیشتر اعتماد کنید. زیرا می توانید ارتباط مستقیمی با پشتیبان سایت برقرار کنید و ابهامات خود را رفع کنید.

3-سایت هایی که دارای درگاه پرداخت از بانک های رسمی می باشند، معتبر تر هستند. به عنوان مثال سایت های غیر معتبر و فاقد مجوز مجبورند که از درگاه های پرداخت خصوصی استفاده کنند.

4-مطمئن شوید که فروشنده دستگاه تصفیه آب در شیراز یا هر یک از شهرهای استان فارس که هستید دارای نماینده باشد.

5-صحت اطلاعات مندرج در صفحه تماس با ما را بررسی کنید و از داشتن آدرس فیزیکی مطمئن شوید.

جمع بندی نهایی این خواهد بود که خرید دستگاه تصفیه آب از شرکت هایی که هم دارای فروشگاه اینترنتی و هم دارای فروشگاه فیزیکی هستند مهمترین انتخاب است حتی اگر قیمت بالاتری را پیشنهاد کنند.

توانمندی های شرکت زلال آب

تعدادی از شهرهای استان فارس به غیر از شهر شیراز که شرکت زلال آب در آنها توانایی ارائه خدمات تصفیه آب را دارد عبارتند از:

شهرهای مرودشت، ارسنجان، پاسارگاد، زرقان، جهرم، فسا، لار، فیروزآباد، لامرد، خنج، کازرون، نورآباد ممسنی، سپیدان، داراب، نی ریز، آباده، اقلید، استهبان و سروستان.

البته شرکت زلال آب ضمن برقراری ارتباط با یک گروه همکار 800 نفره در سراسر کشور، یک موقعیت بی نظیر و استثنایی را برای خود فراهم آورده و توانسته خدمات خود را علاوه بر شهر شیراز و سایر شهرستان های استان فارس، به سراسر کشور گسترش دهد. بنابراین هموطنان عزیز در اقصی نقاط ایران می توانند از فروشگاه اینترنتی زلال آب خرید کنند و همچنین از خدمات پس از فروش ما نیز بهره مند شوند.

امروزه با زیاد شدن افراد سودجو، مدل های تقلبی هر دستگاهی از جمله دستگاه تصفیه آب زیاد شده است. بعضی دستگاه های تصفیه آب فاقد سیستم اسمز معکوس برای تصفیه آب می باشند که این دستگاه ها برای آب شیراز و اکثر شهرهای استان فارس مناسب نمی باشند.

اما اگر شما به دنبال نصب و خدمات تصفیه آب در شیراز و دیگر شهرها می باشید، شرکت زلال آب یک شرکت معتبر می باشد که امکان خرید آنلاین را برای مشتریان هم در شهر شیراز و هم سایر شهرهای کشور فراهم نموده است. ضمنا خدمات پس از فروش منظم این شرکت خیال شما را در هنگام خرید دستگاه تصفیه آب آسوده می کند و میتوانید فقط با چند کلیک در سایت ما، دستگاه مد نظر خود را خریداری کنید و از مزایای دستگاه تصفیه آب خانگی بهره ببرید.

امروزه دستیابی به آب پاکیزه و صرفه جویی در هزینه های خرید آب، یکی از دلایل با اهمیت سفارش و خرید آب شیرین کن و دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد.

بد نیست بدانید که شرکت زلال آب اولین واحد صنفی در شهر شیراز و استان فارس می باشد که موفق به اخذ پروانه کسب تخصصی گردیده و همچنین با جستجوی عبارت تصفیه آب در شیراز در گوگل ملاحظه خواهید نمود که این شرکت به آدرس www.zolalab24.com در حال حاضر تنها فروشگاه اینترنتی در شهر شیراز و استان فارس می باشد که علاوه بر مجوز کسب تخصصی، دارای نمادهای اعتماد الکترونیکی نیز از وزارت صنعت و معدن و تجارت نیز می باشد.

شما می توانید برای خرید دستگاه تصفیه آب در شیراز به دسته بندی مرتبط آن مراجعه کنید.